Sharplet's Official Blog
0 give comments | posted at 10:32 am
PUTUS
[hover here]

dengan hati yg tenang tergerak hati nk bukak fb dia.. pasuw check IM dia .. cuba bca im dia ngan pmpuan tu.. sedih nya bce .. rasa mcm mimpi.. tertanya-tnya. knaPA?..so aku trus mcg dia dgan keadaan pipi yg agk basah,, dia kata itu gurau.. itu bukan gurau.. itu syg namanya.,
tanpa bnyk ckp aku trus putuskan hubungan.. dia x nk.. tp aku anggap aku da x ad pape ngan dia lagi..aku trus kluar g brandar lua.. hujan renyai-2.. sayu sngt..nk hilngkan kemarahan aku mandi.. aku x bpe layan mcg dia.. x blh nk wt ap.. kul 10 lbh dia mcg..
dgan dentuman mercun yg agak kuat,, chaya lampu bilik tidur., aku mls nk layn mcg dia aku trus tido,, kul 5pagi dia anta mcg.. aku da x nk reply mcg dia lagi..


sblm ni bnyk janji2 manis.. tp smuanya mimpi.. bukan realiti..
i x tawu knape u wt mcm uw.. i x tawu ap salah i.. :'
btw i tetap syg u sgt2..


kbye.. kita da x ad ap2 lagi.. tinggal kngan manis je,,
bnyk pmpuan lain yg lawa2.. harap bahagia
sblm ni memng x pna dapt llki mcm u.. tapi syg lps bce im tu.. memng da x anggap u ap2 lagi dah..
k. terima kasih.. assalammualaikum..



Welcome
About Stuff Entries
+Follow Dashboard

BUNNY

find me on facebook.. intan |